Grafik'in Adresi
Giriş yap

Şifremi unuttum

En son konular
» İnan Tesbih'den Nasıl Tesbih Alınır ?
Bugün 6:02 pm tarafından Superisi

» İster Masal Oku, İster Masal Dinle
Bugün 2:35 pm tarafından grafik7

» Sibel Can'ın Yeni Albümü 'Yeni Aşkım' 2018
Bugün 11:32 am tarafından popülerşarkılar

» Muhasebe programları ile ticari hesap takibi
Dün 11:17 pm tarafından sahibindenilan

» En Güvenilir Adresten Takipçi Satın Alma Hizmetleri
Perş. Haz. 14, 2018 4:36 pm tarafından Superisi

» buca lahmacun , buca pide
Perş. Haz. 14, 2018 3:58 pm tarafından codess

» ek kazanç, internetten ek gelir, internetten ek kazanç
Çarş. Haz. 13, 2018 11:44 pm tarafından codess

» Lastik Parlatıcı
Çarş. Haz. 13, 2018 7:57 pm tarafından Superisi

» Arac Göğüs Parlatıcı
Çarş. Haz. 13, 2018 7:18 pm tarafından Superisi

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Sosyal yer imi

Sosyal yer imi digg  Sosyal yer imi delicious  Sosyal yer imi reddit  Sosyal yer imi stumbleupon  Sosyal yer imi slashdot  Sosyal yer imi yahoo  Sosyal yer imi google  Sosyal yer imi blogmarks  Sosyal yer imi live      

Sosyal bookmarking sitesinde Grafik'in Adresi adresi saklayın ve paylaşın

Sosyal bookmarking sitesinde Grafik'in Adresi adresi saklayın ve paylaşın


bilimsel gerçeklik

Aşağa gitmek

bilimsel gerçeklik

Mesaj tarafından Superisi Bir C.tesi Ara. 23, 2017 4:12 pm

Pisagor’a göre güzellik şeylerde doğuştan vardı. Güzelliğin kaynağı sayılardı. Sayılar ise mistik ilişkilere sahipti. Heraklit’e göre güzellik ve uyum karşıtlıkların mücadelesi ve birliğinden gelmekteydi. Güzelliğin göreliliği hakkında: “insan türüyle karşılaştırıldığında en güzel maymun çirkindir” demiştir.(Eflatun, Hippias 289a) Sokrates‘e göre güzellik görelidir. “Her şey, uyum sağladığı amaçla ilişkisi içinde iyi ve güzeldir.”(Xenophon, Memorabilia, III, 8, 5)

Eflatun güzellik ile güzel arasındaki ayrıma dikkat çeker. (B. Hippias, 287E) Güzelin özü sonsuz, kesin ve ilahi bir ideadır. Tüm güzellikler ona bağlıdır. (Symposium, 211A-B) İnsan bu güzelin benzetmesini seyretmektedir. Güzel ideasının taklitlerini, güzellik olarak görmektedir.(Phaedrus, 249D). Aristoteles “güzellik ile güzelliğin varlığı bir olmalıdır “der.(Metafizik, VII, 6, 1031c) Hocası Eflatun‘un idea görüşüne karşı çıkarak, güzelin gerçekliğin nesnel bir niteliği olduğunu savunur. Güzelliğin gerçeklik kanunlarının bir görünümü olduğunu belirtir. Ona göre güzelliğin başlıca biçimleri: düzen, simetri ve kesinliktir.buy porn collection googlebuy porn collection googlebuy porn collection googlebuy porn collection googlebuy porn collection google buy porn collection google buy porn collection google buy porn collection googleAristaya’a göre güzellik şeylerde doğuştan vardı. Güzelliğin kaynağı sayılardı. Sayılar ise mistik ilişkilere sahipti. Heraklit’e göre güzellik ve uyum karşıtlıkların mücadelesi ve birliğinden gelmekteydi. Güzelliğin göreliliği hakkında: “insan türüyle karşılaştırıldığında en güzel maymun çirkindir” demiştir.(Eflatun, Hippias 289a) Sokrates‘e göre güzellik görelidir.

“Her şey, uyum sağladığı amaçla ilişkisi içinde iyi ve güzeldir.”(Xenophon, Memorabilia, III, 8, 5) Eflatun güzellik ile güzel arasındaki ayrıma dikkat çeker. (B. Hippias, 287E) Güzelin özü sonsuz, kesin ve ilahi bir ideadır. Tüm güzellikler ona bağlıdır. (Symposium, 211A-B) İnsan bu güzelin benzetmesini seyretmektedir. Güzel ideasının taklitlerini, güzellik olarak görmektedir.(Phaedrus, 249D). Aristoteles “güzellik ile güzelliğin varlığı bir olmalıdır “der.(Metafizik, VII, 6, 1031c) Hocası Eflatun‘un idea görüşüne karşı çıkarak, güzelin gerçekliğin nesnel bir niteliği olduğunu savunur. Güzelliğin gerçeklik kanunlarının bir görünümü olduğunu belirtir. Ona göre güzelliğin başlıca biçimleri: düzen, simetri ve kesinliktir.


Superisi
Özel Üye
Özel Üye

Kadın Mesaj Sayısı : 501
Rep Gücü : 1501
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/07/17
Nerden : ANKARA

Kullanıcı profilini gör http://www.masal.org

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz