Grafik'in Adresi
Giriş yap

Şifremi unuttum

En son konular
» Beyaz Eşya Servisi
Bugün 1:45 pm tarafından Superisi

» Uçak Kiralama
Bugün 11:41 am tarafından Superisi

» Tuzla Vaillant Servisi
Bugün 9:40 am tarafından Superisi

» Kredi hesaplama
Dün 11:41 pm tarafından grafik7

» Cennet Sürücü Kursu
Dün 9:58 pm tarafından Superisi

» Dolar ve Forex Piyasası
Dün 9:13 pm tarafından grafik7

» Full HD 720p 1080p HD Film İzleme Platformu - Harikafilmlerizle.com
Dün 9:00 pm tarafından Superisi

» Beyaz Eşya Servisi
Dün 6:39 pm tarafından Superisi

» Tuzla Demirdöküm Servisi
Dün 4:16 pm tarafından Superisi

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Sosyal yer imi

Sosyal yer imi digg  Sosyal yer imi delicious  Sosyal yer imi reddit  Sosyal yer imi stumbleupon  Sosyal yer imi slashdot  Sosyal yer imi yahoo  Sosyal yer imi google  Sosyal yer imi blogmarks  Sosyal yer imi live      

Sosyal bookmarking sitesinde Grafik'in Adresi adresi saklayın ve paylaşın

Sosyal bookmarking sitesinde Grafik'in Adresi adresi saklayın ve paylaşın


bilimsel gerçeklik

Aşağa gitmek

bilimsel gerçeklik

Mesaj tarafından Superisi Bir C.tesi Ara. 23, 2017 4:12 pm

Pisagor’a göre güzellik şeylerde doğuştan vardı. Güzelliğin kaynağı sayılardı. Sayılar ise mistik ilişkilere sahipti. Heraklit’e göre güzellik ve uyum karşıtlıkların mücadelesi ve birliğinden gelmekteydi. Güzelliğin göreliliği hakkında: “insan türüyle karşılaştırıldığında en güzel maymun çirkindir” demiştir.(Eflatun, Hippias 289a) Sokrates‘e göre güzellik görelidir. “Her şey, uyum sağladığı amaçla ilişkisi içinde iyi ve güzeldir.”(Xenophon, Memorabilia, III, 8, 5)

Eflatun güzellik ile güzel arasındaki ayrıma dikkat çeker. (B. Hippias, 287E) Güzelin özü sonsuz, kesin ve ilahi bir ideadır. Tüm güzellikler ona bağlıdır. (Symposium, 211A-B) İnsan bu güzelin benzetmesini seyretmektedir. Güzel ideasının taklitlerini, güzellik olarak görmektedir.(Phaedrus, 249D). Aristoteles “güzellik ile güzelliğin varlığı bir olmalıdır “der.(Metafizik, VII, 6, 1031c) Hocası Eflatun‘un idea görüşüne karşı çıkarak, güzelin gerçekliğin nesnel bir niteliği olduğunu savunur. Güzelliğin gerçeklik kanunlarının bir görünümü olduğunu belirtir. Ona göre güzelliğin başlıca biçimleri: düzen, simetri ve kesinliktir.buy porn collection googlebuy porn collection googlebuy porn collection googlebuy porn collection googlebuy porn collection google buy porn collection google buy porn collection google buy porn collection googleAristaya’a göre güzellik şeylerde doğuştan vardı. Güzelliğin kaynağı sayılardı. Sayılar ise mistik ilişkilere sahipti. Heraklit’e göre güzellik ve uyum karşıtlıkların mücadelesi ve birliğinden gelmekteydi. Güzelliğin göreliliği hakkında: “insan türüyle karşılaştırıldığında en güzel maymun çirkindir” demiştir.(Eflatun, Hippias 289a) Sokrates‘e göre güzellik görelidir.

“Her şey, uyum sağladığı amaçla ilişkisi içinde iyi ve güzeldir.”(Xenophon, Memorabilia, III, 8, 5) Eflatun güzellik ile güzel arasındaki ayrıma dikkat çeker. (B. Hippias, 287E) Güzelin özü sonsuz, kesin ve ilahi bir ideadır. Tüm güzellikler ona bağlıdır. (Symposium, 211A-B) İnsan bu güzelin benzetmesini seyretmektedir. Güzel ideasının taklitlerini, güzellik olarak görmektedir.(Phaedrus, 249D). Aristoteles “güzellik ile güzelliğin varlığı bir olmalıdır “der.(Metafizik, VII, 6, 1031c) Hocası Eflatun‘un idea görüşüne karşı çıkarak, güzelin gerçekliğin nesnel bir niteliği olduğunu savunur. Güzelliğin gerçeklik kanunlarının bir görünümü olduğunu belirtir. Ona göre güzelliğin başlıca biçimleri: düzen, simetri ve kesinliktir.


Superisi
Özel Üye
Özel Üye

Kadın Mesaj Sayısı : 604
Rep Gücü : 1812
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 12/07/17
Nerden : ANKARA

Kullanıcı profilini gör http://www.masal.org

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz