Grafik'in Adresi


Join the forum, it's quick and easy

Grafik'in Adresi
Grafik'in Adresi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Giriş yap

Şifremi unuttum

En son konular
» Plastik Enjeksiyon Firmaları Tavsiyesi
ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA EmptyÇarş. Mart 27, 2024 4:44 pm tarafından yigiteraysu

» Otomobil Forumları
ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA EmptyÇarş. Mart 27, 2024 4:49 am tarafından Celoxy

» İşitme cihazı Ankara
ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA EmptyÇarş. Mart 27, 2024 12:15 am tarafından Defne07

» Bursa sondakika haberleri
ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA EmptySalı Mart 26, 2024 11:37 pm tarafından Defne07

» Toptanplus.com.tr Hac Malzemeleri, Çanta, Mobilya, Hırdavat Ürünleri
ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA EmptySalı Mart 26, 2024 11:04 pm tarafından Kenan06

» İzmir Pergola Modelleri ve Fiyatları
ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA EmptySalı Mart 26, 2024 3:37 pm tarafından yigiteraysu

» İstanbul Fuar Hostesi
ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA EmptySalı Mart 26, 2024 2:52 pm tarafından Celoxy

» Instagram Apk İndir
ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA EmptyPtsi Mart 25, 2024 11:59 pm tarafından Celoxy

» Techreklam.com Firma Rehberi Ve Kurumsal Tanıtım Hizmetleri Platformu
ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA EmptyPtsi Mart 25, 2024 4:54 pm tarafından Kenan06

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Sosyal yer imi

Sosyal yer imi reddit      

Sosyal bookmarking sitesinde Grafik'in Adresi adresi saklayın ve paylaşın

Sosyal bookmarking sitesinde Grafik'in Adresi adresi saklayın ve paylaşın


ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA

Aşağa gitmek

ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA Empty ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA

Mesaj tarafından zeynepmirace Paz Nis. 05, 2020 1:48 pm

Çağrı Katibim Özellikleri ve Diğer Santral Yazılımlardan Farklarımız

Mevcutta santral yazılımı kullanmıyor, cep telefonu ya da sabit telefon ile borçlu araması yapıyorsanız Personellerinizin; * Günlük kaç adet çağrı başlatıp/cevaplama yaptığını * Çağrıların olumlu ya da olumsuz durumlarını * Kaç dakika görüştüklerini * Günlük / Aylık / Yıllık personel performansını * Geçmişe dönük görüşme ses kayıtlarını * Anlık olarak çağrıda/molada olduğu bilgisini * Uyap Sistemi İle %100 Uyumludur * Çağrı Merkezi Personelleriniz uyap sisteminde işlem yapabilir gibi birçok bilgi hakkında fikir sahibi değilsinizdir.

Çağrı Katibim ile yüksek performans, düşük maliyet raporlanabilir çalışma iş gücüne sahip olacaksınız. Personellerinizin arasında performans ölçümünü yapabileceksiniz. Çağrı Katibim diğer çağrı merkezi yazılımlarından farklı olarak hukuk bürolarının ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak suretiyle kurgulanmıştır.

Mevcut İca Takip Yazılımınla Entegre yani aynı anda kullanabilirsiniz, Diğer Santral yazılımlarına oranla %50 oranında daha ekonomiktir Çağrı Katibim sadece hukuk büroları için satışı yapılmaktadır. Kullanıcının istediği ek özelliklerin yapılması konusunda 3 iş günü içersinde eklenmesi taahhüdü veriyoruz. Düşük yıllık destek ücreti garantisi.

Geleneksel Santral donanımının yerini alan, yazılım tabanlı bir IP PBX Santral'dır. Avukatlık ofislerine özelleştirilebilir çalışma kurgusu. Kullanıcı dostu, basit anlaşılır ara yüzleri ile kolay yönetim Mevcut network yapısını kullanabilme özelliği Sanal Ses hizmetlerini kullanarak arama yapabilme özelliği Mevcut.

GSM (Mobil) hatlarını kullanarak arama yapabilme özelliği Sabit Telekom hatlarını kullanarak arama yapabilme özelliği Tüm görüşmelerin ses kaydını tutabilme özelliği Uyap Avukat Portal Tüm işlemlerini yapabilme Uyap Dağıtımı 118 Tckno ile Sms Gönderebilme (Evrak Gereklidir) 118 Tckno ile tüm operatörler numara sorgulama (Evrak Gereklidir) 118 Toplu Mail gönderimi (Evrak Gereklidir).

Entegre telefon defteri ile arayan bilgilerini gösterebilme özelliği Akıllı çağrı yönlendirme özelliği ile çağrı yönetimi Entegre SMS sistemi ile kolay SMS gönderebilme özelliği Otomatik Sesli Mesaj dinletme özelliği Otomatik Arama (Predictive Dialer) özelliği Gelişmiş Raporlama Cevapsız Çağrıları Raporlama Otomatik Arama - Predictive Dialer Predictive Dialer Sistemi; önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri, otomatik olarak arayıp müşteri temsilcilerine otomatik olarak bağlayan sistemdir.

Otomatik arama listesi oluşturma özelliği Otomatik aramaya başlama ve bitiş zamanı belirleyebilme Otomatik aramayı gruba veya kişiye aktarabilme Eşzamanlı olarak birden çok kişiyi arayabilme Meşgul ve Ulaşılamayan telefonları tekrar arayabilme Müşteri temsilcilerini anlık takip edebilme Personellerin görüşme istatistiğini raporlama Tüm görüşmelerin sürelerini ve istatistiklerini raporlama Otomatik Sesli Mesaj Dinletme Sistemi Otomatik Sesli Mesaj Yazılımı; önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri, otomatik olarak arayarak kayıtlı bir sesli mesajı dinleten sistemdir.

Otomatik arama listesi oluşturma özelliği Otomatik aramaya başlama ve bitiş zamanı belirleyebilme Otomatik aramayı gruba veya kişiye aktarabilme Eşzamanlı olarak birden çok kişiyi arayabilme Meşgul ve ulaşılamayan telefonları tekrar arayabilme Tüm görüşmelerin sürelerini ve istatistiklerini raporlama İstenildiğinde mesaj bitiminde, telefonu/hattı müşteri temsilcisine aktarabilme Call Center Voip Telefonu(Pc Telefonu) Tamamı Türkçe, kullanıcı dostu ve kolay kullanımlı telefon yazılımı Arayan numara ve kişi bilgilerini gösterebilme özelliği Tek tuşla çağrı transferi yapabilme özelliği Diğer abonelerin Meşgul/DND durumunu gösterebilme özelliği Gelişmiş çağrı kaydı.(Arayan, Aranan, Cevapsız Çağrılar) CRM / Back Office Uygulamaları ile Entegrasyon özelliği Ekrandaki Numaraya ve Yeni Numaralara SMS gönderebilme özelliği Sim karta gelen SMS (Kısa Mesaj) görebilme özelliği Sim karttan SMS (Kısa Mesaj) gönderebilme özelliği bulunmaktadır.

Çağrı merkezi yazılımı,
Asistan 34

Daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki web sitelerimizi ziyaret edebilirsiniz.

https://cagrikatibim.com/
https://taacallsolution.com/

zeynepmirace
Özel Üye
Özel Üye

Kadın Mesaj Sayısı : 583
Rep Gücü : 1749
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 02/03/20
Nerden : ankara

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz